Určitě už se i u Vás ve firmě někdy stalo, že Vám onemocněla úklidová služba nebo si Vaše interní pracovnice úklidu musela vzít delší dovolenou, dala či dostala výpověď apod. V takových případech se v českých firmách nejčastěji volí tzv. nouzové řešení, kdy se omezí úklid na minimum, většinou se současnou výzvou pro ostatní zaměstnance, aby tuto skutečnost vzali na vědomí a sami sobě v této době nedávali záminku k větší úklidové práci. Nebo vedení firmy zaměstnance přímo vyzve, aby po dobu nepřítomnosti úklidových pracovníků si drobné úklidové práce v kanceláři dočasně prováděli sami.
Samozřejmě, každá firma má svoji firemní kulturu, takže období přechodné absence úklidové služby zvládají tzv. podle svých podmínek a zvyklostí, i když někdy jen tzv. se skřípěním zubů těch pracovníků, kteří mají úklidovou službu dočasně suplovat nebo se mají spokojit s nižší úrovní úklidové služby po dobu nepřítomnosti vlastních úklidových pracovníků, což je nepříjemné především ve sdílených prostorách jako jsou vstupní haly, chodby a schodiště, zasedací místnosti, kuchyňky, toalety apod.
Existuje však i další možnost, jak řešit dočasnou nepřítomnost vlastních pracovníků úklidu – obrátit se naši společnost s požadavkem na tzv. dočasnou pomoc pro kvalitní zajištění úklidových prací po dobu nepřítomnosti vlastních zaměstnanců pro úklidové práce. Takové službě se moderně anglicky říká „Temporary Help“ nebo „Temporary Assistance.“
Díky dlouholetým zkušenostem a celkové flexibilitě jsme schopni zajistit (dodat) Vámi požadované úklidové služby ve Vašich provozních prostorech, a ve Vámi stanovených časech, ať už by se jednalo o dočasnou náhradu za jednoho či více pracovníků úklidu ve Vaší firmě či provozovně.
Podobná potřeba „TP“ (dočasné pomoci) se může přirozeně vyskytnou i jinde, nejen ve firmách, ale třeba i v domácnostech. Např. když máte dohodnutou úklidovou službu z řad svých příbuzných a známých, kterým však jiné povinnosti nedovolí, nebo různé překážky zabrání, realizovat úklidové práce právě u Vás, a to zrovna v době, kdy akutně úklid potřebujete, např. po malování, po havárii či po stavebních a jiných úpravách v bytě či v domě.
Právě v takových situacích Vám budeme s naší firmou na blízku a zajistíme levně, rychle a kvalitně všechny potřebné úklidové práce v rámci tzv. Temporary Help, a to k Vaší všestranné spokojenosti za velmi korektních cenových podmínek a s vysokou kvalitou odvedené práce, včetně dodržování všech pravidel, které platí ve Vaší firmě a kterým se naše úklidové služby maximálně přizpůsobí.
Neváhejte nás kontaktovat emailem na adrese info@aristie.cz nebo na telefonním čísle 234 602 256.